ATC kort

Här kommer några av de ATC kort som jag har gjort i år, de är till olika swappar och jag har bytt de flesta men jag har en hög kort här hemma som blivit över och som jag gärna byter ifall någon är intresserad. Ifall du är intresserad av att vara med i swap grupper så är jag med i tre olika på FB: ATC månadsvis och ATC swap är de som är aktiva med byten varje månad. Det är jättekul att skapa i det här lilla formaten (3,5 x 2,5 inch dvs 6,4 x 8,9 cm) Just nu håller jag i en swap med temat SOMMARFEST , du hittar den här.

3bTema FJÄRILAR

1aTema ÖPPNING

2bTema VINTER

4bTema VINTER

angelTema ÄNGLAR

chokladTema CHOKLAD

katternTema KATTER

kärlekTema KÄRLEK

köketTema KÖKET

tulipanTema VÅREN

våren2Tema VÅREN

havTema HAV / SJÖ

One thought on “ATC kort

Kommentera

