Julklappstags

I år gjorde jag tags till några av julklapparna, tyvärr glömde jag att fotografera alla men här kommer några av dem:
image2
mönsterpapper, spets och bokmärken
image3
stämplat på baksidan
image5
image6
utstansade hjärtan på baksidan
image7
3
image8
Som ni ser gjorde jag dem väldigt enkla, mina barn uppskattade dem och sparade sina för att ha som bokmärken i sina böcker men övriga verkade inte ens lägga märke till dem. De som delades ut på annandagens julfirande hamnade direkt i öppna spisen med julklappspapperet utan att någon kommenterade att de var hemmagjorda och de som delades ut på julafton hamnade i återvinningspåsar förutom de som var till barnen. Jag funderade lite på om jag skulle rädda dem och återanvända men tänkte att det kanske verkar sniket. Men det är inte säkert att jag lägger tid på att göra hemmagjorda tags till julklapparna fler gånger.

Kommentera

