Nyscrappade ATC kort

Här kommer några helt nygjorda ATC kort, temat var spetsram + vintage. Jag valde några bokmärken som fanns kvar efter jultagstillverkningen.
spets
spets2 Det ska bli spännande att se vad övriga deltagare hittat på. Jag postar iväg 6 av de här korten och får 6 kort från de andra i retur. Jag brukar göra ett kort extra för att spara själv. Kul att själv ha kvar något jag pysslar med, annars gör jag nästan bara till andra. Här kan du  läsa mer om ATC kort. Jag byter mina via grupper på Facebook.
https://www.facebook.com/groups/669186383202993/?fref=ts
https://www.facebook.com/groups/ATCswap/?fref=ts

Kommentera

