Scrapåret 2016 – kort

I många år har jag valt ut de scrapalster som jag varit mest nöjd med under året som gått. I år har jag bara scrappat 5 lo´s så där kommer jag inte att välja ut något men kort har jag gjort ganska många.
Här kommer mina 4 favoritkort, ambitionen är förstås att bli supernöjd med allt jag gör men så är det inte. Favoritkorten har en harmoni i både balansen mellan dekorationerna och färgerna på pappret. Ganska ofta faller det på att jag inte har papper i den nyans jag letar efter.
student1
brollopDA
Image4
mormor2

Kommentera

