Mixed media

Jag har provat på mixed media några gånger men skulle vilja lära mig mer, det följer inte med någon bruksanvisning till materialet så det är svårt att veta hur allt ska användas så ikväll har jag tittat på några Youtubeklipp med instruktioner t.ex. den jag länkar till nedan. Det blir verkligen vackert men oj vad mycket material hon använder och dessa små förpackningar är inte billiga!! Men det ger mig lite inspiration till att skapa med materialet jag har, jag skulle dock behöva något bättre lim till småsaker såsom glaspärlor och små stenar sedan behöver jag något mer klistrigt till embossingen för min grövre sorter flyger iväg när jag värmer. Kika gärna på videon för inspiration och för att se vad jag skriver om. Hennes ATC kort är riktiga konstverk!

One thought on “Mixed media

Kommentera

