ATC bevingat

Nix,  jag har inte gjort några födelsedagskort ännu men jag har gjort ytterligare en omgång med ATC kort som jag ska skicka iväg. Den här gången var temat bevingat till att börja med hade jag tänkt att använda någon stämpel med något flygande djur men så kom jag på att jag hade några metallvingar över från ett tidigare projekt.
01vinge
Sedan satte jag även dit en liten fjäder på varje kort.
01vinge2
Det var ingen speciell teknik eller stil man skulle använda men  jag kände för att testa lite färg och kladd, grunden är vanliga scrappapper men sedan har jag duttat akrylfärg över. Slutligen fäste jag lite extra dekorationer med 3D gloss gel. Det är kul att experimentera med nya tekniker och ATC är ett så lagom format att testa på. Jag tog även en bild innan jag kletade på akrylfärg då såg det ut såhär, fast jag hade ju inte satt fast alla dekorationer heller.
01vinge3

Kommentera

