ATC kort i mixed media

Jag började förra söndagen och har fortsatt denna helgen med att leka med färger. Här kommer de första korten, jag har några till som jag ska visa. Jag har målat, stämplat, embossat, glittrat och kladdat… Jag håller på att lära mig genom att prova mig fram, jag testar olika tekniker och material för att hitta ”min stil”, det som jag trivs med och blir nöjd med.
02mixed

One thought on “ATC kort i mixed media

  1. Så läckert med alla fina färger!!
    Vad duktig du är som håller på med dina fina kort och varierar efter olika utmaningar!

    Gilla

Kommentera

