Scrapflow

Jag började med lite ATC kort igårkväll och idag har jag haft ett riktigt scrappflow, det var längesedan sist men så härligt när det händer. Jag vaknade vid 6.30 av R´s alarm, eftersom jag kände mig ganska pigg steg jag upp och gick till scraprummet direkt och målade lite. Tog paus vid 8 för frukost och dusch men sedan har jag suttit i flera timmar, nästa hela dagen faktiskt det händer nästan aldrig nuförtiden. Jag tog en timmes promenad annars har jag skapat nästan hela dagen, jag passade på när jag hade en ensam dag här hemma 🙂 Här kommer helgens skapande:
04 ord
Ett ord på vägen.

04 sparkle
Sparkle

04 invent
Invent, de här korten blev nog de mest populära jag har gjort någon gång. Alla blev tingade på direkten. Jag hann inte ens skriva klart detta inlägget 😉

04 love & peace
Love & Peace

04 garden
Vintage garden

04 love & peace2

One thought on “Scrapflow

Kommentera

